Lead_b_05_madal.jpg

HYPOXI MEESTELE

Kehakuju Geneetiline Eelsoodumus

Päritud geneetiline eelsoodumus määrab, millises kehaosas üleliigne energia rasvakogumina ladestub.

MEHELIK KEHAKUJU, “õunakujuline”.
95% meestest on Euroopas meheliku kehakujuga ja 5% naiseliku kehakujuga.

Meeste võimalikud probleemsed piirkonnad on keha keskosa (vöökoht, kõht, puusad). Meheliku kehakuju spetsiifiline problem on seotud kiire ümbermõõtude kasvuga keha keskosas, millele aitab kaasa iga väiksemgi kaalu juurdekasv. Kiire ümbermõõtude kasv on tingitud asjaolust, et ala kuhu rasv ladestub on suhteliselt väike – tulemuseks on “õllekõht” ja “päästerõngas”.

Kõhule ja vööpiirkonda kogunenud rasv ei ole vaid esteetilise välimuse küsimus. See on tervisele väga ohtlik, sest rasv ladestub ka kõhuõõnde ja siseorganite ümber. Vistseraalne rasv võib põjustada kõhuõõne põletikke, suurendab südame- ja veresoonkonna ning diabeet tüüp 2 haigestumise riski.

HYPOXI lahendus meestele

HYPOXI Vacunaut sobib ideaalselt meestele!

Vacunaut_rõhukostüüm.jpgHYPOXI Vacunaut  töötleb meeste probleemseid kehapiirkondi, milleks on kõht ja puusad.

Vacunaut süsteem koosneb rõhku tootvast Vacunaut seadmest ja Vacunaut-Rõhukostüümist. Rõhukostüümi 122's rõhukambris tekitatud vahelduv vaakum ja kompressioon stimuleerib suunatult keha keskosa ainevahetust, mille tulemuseks on soovitud alale keskendunud rasvapõletus.

Rasvapõletus toimub tänu mõõdukale treeningule, mis teostatakse jooksulindil kõndides või joostes, kui treenitustase on piisavalt hea.

Vacunaut-Treening kestab vaid 30 minutit ja selle lühikese aja jooksul põleb kõhu ja puusade piirkonnas keskmiselt kolm korda rohkem rasva , kui tavalise treeninguga.

Mida HYPOXI-Treening minult nõuab?

Parimad tulemused saavutate kui:

• Teete HYPOXI-Treeningut 3 korda nädalas
• Sööte 2-4 tundi enne HYPOXI-Treeningut, mitte vahetult enne
• Väldite söömist vähemalt 2 tundi peale HYPOXI-Treeningut
• Väldite süsivesikute rikast toitu ja alkoholi 6-7 tundi peale HYPOXI-Treeningut
• Ei tee sporti enne ja peale HYPOXI-Treeningut
• Joote piisavalt vett, eriti HYPOXI-Treeningpäevadel!

 

Konsultatsioon.jpg Telli nüüd.jpg